اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، حمل و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، حمل و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد دارای سالها تجربه درخشان درامر باربری ، اتوبار ، اسباب کشی ، حمل بار ، اثاث کشی و ارسال بار به شهرستان ها می باشد. ارائه بیمه نامه رسمی در ارائه خدمات باربری و همچنین متمایز ترین خدمات در این زمینه توانسته است ما را از سایر همکاران خود متمایزنماید.
سریع ترین ، باکیفیت ترین و ارزان ترین خدمات باربری و اتوبار را می توانید از ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد دریافت نمایید.
در خدمت شما هستیم تا ایده آل ترین خدمات باربری و اتوبار را به شما عزیزان ارائه نماییم.
شماره شبانه روزی: 1871
021-22299940
021-22299980
09390352229
http://atlasbar-co.ir

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یافتن راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه های اسباب کشی یکی از چالش های بزرگ خانواده ها در زمان جابجایی اسباب و اثاثیه منزل است. اثاث کشی از کارهایی است که همیشه با هزینه های پیش بینی شده و یا غیر قابل پیش بینی همراه است و اگر در حال جابجا شدن هستید باید بدانید که نیاز است تا مقداری پول برای اتفاقاتی که پیش بینی نکرده اید کنار بگذارید.

هزینه های نهان و آشکار جابجایی

روال عادی یک جابجایی شامل هزینه های آشکاری است که به هر حال اجتناب ناپذیر است مثل 

 

اما اثاث کشی هزینه های نهان زیادی نیز دارد که از آن جمله می توان موارد زیر اشاره نمود: 

 

  • هزینه های ناشی از مرخصی گرفتن و تعطیلی کسب و کار شما در روز جابجایی 
  • هزینه هایی که برای نگهداری از فرزندان کوچک خود به پرستار بچه می پردازید
  • هزینه های ناشی از خسارات احتمالی 
  • هزینه هایی که برای ترک خانه فعلی باید بپردازید مثل تسویه آب و برق و ... 
  • هزینه هایی که برای نوشتن قرارداد خانه جدید باید بپردازید
  • هزینه هایی برای نصب وسایل برقی مثل تلویزیون یا ساید بای ساید و ... در خانه جدید
  • هزینه های تعمیرات خانه جدید و یا خانه قبلی و هزینه های تمیز کردن آنها

 

و ده ها هزینه دیگر که ممکن است بر حسب شرایط برای شما یا دیگران اتفاق افتاده باشد.

 

راهکارهای کاهش هزینه های اسباب کشی

اگر به دنبال ترفندهای کاهش هزینه های اسباب کشی هستید و قصد داری یک جابجایی اثاثیه بدون دردسر با کمترین هزینه را داشته باشید ما چند راهکار ساده جهت کاهش هزینه های اسباب کشی به شما آموزش می دهیم با این راهکارها می توانید به میزان زیادی در هزینه اسباب کشی خود صرفه جویی نمایید و قیمت باربری اسباب منزل تان را تا حدود زیادی پایین بیاورید.

 

بسته بندی وسایل ساده را خودتان انجام دهید

اگر به دنبال کاهش هزینه های باربری خود هستید می توانید بسیاری از وسایل منزل را خودتان بسته بندی کنید شما می توانید برای بسته بندی وسایل از یک شرکت اتوبار و باربری کمک بگیرید اما باید بدانید که این کار هزینه زیادی برای شما به دنبال دارد شما باید هزینه بسته بندی وسایل را بپردازید در حالیکه شما می توانید با خرید تعدادی کارتن بسته بندی مناسب از فروشگاه محله خود اکثر وسایل خود را بسته بندی کنید. تنها وسایلی که از عهده شما برنمی آید را برای بسته بندی به یک شرکت خدمات بسته بندی بسپارید. با این کار می توانید به کاهش هزینه جابجایی اسباب منزل خود کمک کنید.

 

تنها وسایل کاربردی را بسته بندی کنید

جهت کاهش هزینه حمل اثاثیه خود همچنین لزومی ندارد وسایلی که به دردتان نمی خورد و برای شما استفاده ای ندارد یا غیر کاربردی است بسته بندی شود این وسایل در لیست وسایل برای فروش , اهدا یا بازیافت قرار می گیرند. کاهش تعداد وسایل یعنی وسایل بسته بندی کمتر , افزایش سرعت کار با کاهش زمان جابجایی است که تاثیر زیادی در کاهش هزینه های اسباب کشی شما دارد.

 

زمان مناسبی انتخاب کنید

زمان یکی از گزینه هایی است که در قیمت اثاث کشی تاثیرگذار است. روزهای تعطیل و یا فصل تابستان و ساعت های خاص مثل نیمه شب از زمان هایی است که هزینه جابجایی افزایش پیدا می کند زیرا یک شرکت باربری معتبر نرخ اتوبار در روزهای تعطیل و باربری در تعطیلات را افزایش می دهند و در تابستان نیز اوج کار این شرکت ها است و قیمت سرویس ها در این زمان بیش از فصل های دیگر است. اگر عجله ندارید و مشکلی با باربری اسباب منزل در روزهای عادی و ساعت های روز ندارید برای کاهش هزینه های اسباب کشی خود زمان و روز مناسبی را انتخاب کنید.

 

دیگر موارد اثرگذار در قیمت اسباب کشی

موارد متعددی وجود دارد که در نرخ حمل بار و قیمت اسباب کشی اثرگذار است برای مثال

 

  • حجم و وزن اثاثیه: هز چه وسایل شما بیشتر باشد نرخ جابجایی بیشتر خواهد بود ( به دلیل افزایش تجهیزات بسته بندی , تعداد کارگر بیشتر برای جابجایی و ... )
  • نوع ماشین باربری: ماشین های بزرگتر یعنی هزینه حمل اثاثیه بیشتر ( به دلیل استهلاک بالاتر و مصرف سوخت بیشتر و ...) 
  • مسافت جابجایی: حمل اثاثیه منزل در مسافت های طولانی و یا باربری بین شهری نرخ بالاتری دارد
  • نوع شرکت باربری : برخی شرکت ها دارای نرخ بالاتری نسبت به دیگر شرکت ها می باشند

 

بنابراین برای کاهش هزینه های اسباب کشی خود باید به موارد بالا نیز دقت کافی داشته باشید اگر به دنبال یک شرکت اتوبار و باربری با قیمت مناسب جهت کاهش هزینه های اسباب کشی هستید ما به شما باربری و اتوبار اطلس بار را توصیه می کنیم.

 

جهت اطلاع از لیست تمامی هزینه ها و عوامل تعیین کننده قیمت در جابجایی کافیست با ما در تماس باشید. ما یک باربری ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای شما رقم می زنیم و به شما در کم کردن هزینه اسباب کشی کمک می کنیم و حداقل خرج در اثاث کشی را به شما ارائه می کنیم. 

1511
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی