اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، حمل و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، حمل و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد دارای سالها تجربه درخشان درامر باربری ، اتوبار ، اسباب کشی ، حمل بار ، اثاث کشی و ارسال بار به شهرستان ها می باشد. ارائه بیمه نامه رسمی در ارائه خدمات باربری و همچنین متمایز ترین خدمات در این زمینه توانسته است ما را از سایر همکاران خود متمایزنماید.
سریع ترین ، باکیفیت ترین و ارزان ترین خدمات باربری و اتوبار را می توانید از ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد دریافت نمایید.
در خدمت شما هستیم تا ایده آل ترین خدمات باربری و اتوبار را به شما عزیزان ارائه نماییم.
شماره شبانه روزی: 1871
021-22299940
021-22299980
09390352229
http://atlasbar-co.ir

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک چالش بزرگ در جابجایی مسئله اسباب کشی با کودکان است. بچه ها ممکن است خیلی راحت با جابجایی منزل کنار نیایند و این مشکلی است که می تواند روی روحیه حساس بچه ها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد. مسلما در هر خانواده ای بچه های سنین مختلف وجود دارند و آماده سازی بچه ها برای اسباب کشی مسئله بسیار مهمی است. 

تاثیر اسباب کشی در کودکان 

یک نکته مهم در مسئله کودکان و اسباب کشی شناخت تاثیر اسباب کشی در کودکان و نوجوانان است. اثاث کشی می تواند برای کودکان استرس زا و تنش زا باشد و مشکلات بسیار زیادی برای آنها به وجود آورد. این مشکلات در صورتی که ما به عنوان والدین بچه ها را به خوبی آماده نکنیم این مشکلات حاد تر می شوند.

 از این رو ضروری است کودکان خود را برای جابجایی آماده کنیم. تاثیر جابجایی بر کودکان در سنین مختلف متفاوت است و این به سن و شرایط کودک شما بستگی دارد از این نظر ممکن است کودک شما واکنش هایی از قبیل

  • پرخاشگری و عصبانیت 
  • افسردگی و انزوا 
  • پناه بردن به بچه های دیگر 
  • چسبیدن به آغوش والدین  

و ... از خود نشان دهد. 

 

تمامی این ها نشان می دهد که اثاث کشی و جابجایی منزل تاثیرات منفی خود را روی فرزند شما گذاشته است. برای کاهش این تاثیرات سعی کنید با فرزند خود صحبت کنید و به زبان خودش شرایط را توضیح دهید. 

 

آماده سازی بچه ها برای اسباب کشی

بچه ها را برای فرایند جابجایی آماده کنید آماده سازی آنها باید حداقل یک هفته پیش از جابجایی با آنها صحبت نمایید. زمانی که شما مشغول بسته بندی اثاثیه و جمع آوری وسایل تان هستید و با بچه ها در این مورد صحبت نکرده اید بچه ها شما را در حال انجام کارهایی می بینند که برایشان غریبه است و آنها سر در نمی آورند که شما چرا وسایل تان را جابجا نمی کنید و زمانی که متوجه شوند ممکن است دچار شوک شوند.

 

 بنابراین پیش از انجام هر کاری بچه را آماده کنید و آنها را آگاه نمایید. کودکان و اسباب کشی مسئله بسیار مهمی است و برای پرهیز از تاثیرات منفی آن بهتر است کودکان برای این کار آماده باشند. برای کمک به بچه ها برای کنار آمدن با خانه و محیط جدید می توانید با یک مشاور تماس بگیرید

 

اقدامات لازم پیش و پس از جابجایی با کودکان

جابجایی با کودکان و اسباب کشی با بچه های کوچک مشکل است اما با رعایت برخی نکات لازم می توانید این مشکلات را کاهش دهید. برای مثال شما قبل از اثاث کشی با کودکان می توانید آنها را به منزل و محله جدید ببرید تا به خوبی با محل جدید زندگی خود آشنا شوند مدرسه , باشگاه و تیم ورزشی محله جدید را به آنها نشان دهید و کمک کنید تا دوستان جدیدی در آن منطقه پیدا کنند.

 

خانه را با فرزند خود بازدید کنید و از او بخواهید برای مثال رنگ اتاق خود را به دلخواه انتخاب کند و یا نظراتی برای بهتر کردن شرایط در خانه جدید ارائه نماید.

برای بسته بندی و جابجایی وسایل اتاق کودک از خود کودک کمک بگیرید

 

کمک گرفتن از بچه ها در بسته بندی اثاثیه 

در زمان جابجایی با بچه ها نیز از او بخواهید در بسته بندی وسایل کمک کند و برای مثال اسباب بازی هایش را خود بسته بندی کند. در روز اسباب کشی اگر فرزند شما کوچک است و نیاز به مراقبت دارد او را به یکی از اعضای خانواده یا فرد امین و یا پرستار بچه بسپارید. 

 

برای اینکه بتوانید در اسباب کشی کودکانی شاد داشته باشید با اتوبار اطلس بار تماس بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات کودکان و اسباب کشی با بچه های کوچک به مقاله های ما در این زمینه مراجعه کنید.

اتوبار و باربری اطلس بار با بسته بندی وسایل و کمک به شما در حمل بار و حمل اثاثیه به خانه جدید و چیدمان اسباب و اثاثیه شما در منزل جدید به شما کمک می کند تا با مسئله کودکان و اسباب کشی راحت تر کنار آیید و یک اسباب کشی راحت با بچه ها داشته باشید.

 

 

1511

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی